Η αντίστροφη μέτρηση για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου ξεκίνησε! Την 1η Ιουνίου η Αθήνα κάνει πρεμιέρα με τρεις εξαιρετικές παραστάσεις.
Η Πειραιώς 260 ανοίγει με μία επανάληψη της περσινής μεγάλης επιτυχίας του Δημήτρη Κουρτάκη
Αποτυχημένες απόπειρες αιώρησης στο εργαστήριό μου,
αλλά και με μία παράσταση από την Αμερική,
που σατιρίζει το αμερικάνικο όνειρο, το Κυνήγι της Ευτυχίας από τους Nature Theater of Oklahoma.
Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών θα παρακολουθήσουμε ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της διεθνούς θεατρικής σκηνής,
τον Ίβο βαν Χόβε να σκηνοθετεί το Μετά την πρόβα-Περσόνα, μία σπουδαία παράσταση βασισμένη στον Μπέργκμαν. To τρέιλερ του φετινού Φεστιβάλ φέρει την υπογραφή του γνωστού σκηνοθέτη Περικλή Χούρσογλου και αποτυπώνει τα χιλιάδες βήματα προς τα αρχαία και σύγχρονα θέατρα από το 1955 μέχρι σήμερα. Φέτος για πρώτη φορά όλες οι παραστάσεις μας έχουν αγγλικούς και ελληνικούς υπέρτιτλους, ώστε να μπορούν να τις απολαύσουν Έλληνες και ξένοι θεατές, ακόμα και με προβλήματα ακοής.
Πατώντας greekfestival.gr θα σας εμφανιστεί η σελίδα του Φεστιβάλ,
όπου υπάρχει το πρόγραμμα, οι χώροι και η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων.
greekfestival.gr/gr/events για το πρόγραμμα αναλυτικά ανά μήνα και ημέρα
κι εδώ ανά χώρο και είδος.
Το τρέιλερ του Φεστιβάλ: https://youtu.be/dD9w9W8RRgc.
Οι τρεις παραστάσεις στον Πειραιά.
Άνοιγμα στην πόλη – Πειραιάς
Μπουκαπόρτες πλοίων, Πύλη Ε1, Αθανασία Αγοράκη, Γιούλη Καρναχωρίτη, Μυρτώ Πανάγου, Γέρος – έρως, 25&27/6
Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου Ομάδα Salvia Divinorum, Ίσαλος γραμμή: μια ωδή στη φθίση, 29-30/6
Πλατεία Κοραή ή Αλεξάνδρας; Καλλιτεχνική κολεκτίβα Influx (Xάρης Πεxλιβανίδης, Κορίνα Βασιλειάδου), Blind Date, 26&28/6.
«Το πρόγραμμα είναι φέτος πιο στοχευμένο, καθώς ενισχύουμε συνειδητά την ταυτότητα του κάθε χώρου»
Κείμενο: Αργυρώ Μποζώνη
Email:
abozoni@elculture.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Η οπτική ταυτότητα του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018 αποτελείται από μια φιγούρα με τρία πόδια, που εκφράζουν τη διαφορετικότητα, τη συλλογικότητα και την κίνηση, το μάτι-θεατής και ένα πορτρέτο μιας πιθανής προτομής. Ο απρόβλεπτος συνδυασμός, πολύσημος και ανοιχτός σε ερμηνείες, παραπέμπει στη σκηνική δημιουργία ως πράξη μαγείας.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, παρουσίασε το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ, έχοντας πλεόνασμα από τις δυο προηγούμενες χρονιές και έχοντας ως σύμμαχο του ατού του χρόνου, αφού με την έγκαιρη παρουσίαση του προγράμματος στοχεύει σε περισσότερο χρόνο για προετοιμασία και πρόβες, καλύτερη οργάνωση, καλύτερη συνεργασία με ελληνικούς και ξένους καλλιτεχνικούς οργανισμούς για συμπαραγωγές, καλύτερη επικοινωνία σε ελληνικά και διεθνή μέσα, εξεύρεση χορηγιών, δυνατότητα συμμετοχής σε ευρωπαϊκά προγράμματα.
Οι παραστάσεις από 127 γίνονται φέτος 87 και όλες οι ελληνικές θα έχουν αγγλικούς υπέρτιτλους, κυρίως για να ενισχυθεί ο διεθνής χαρακτήρας της Πειραιώς 260. Επίσης, για πρώτη φορά, θα υπάρχουν για όλες τις ελληνικές παραστάσεις υπέρτιτλοι στα ελληνικά για κωφούς. Η μείωση των παραστάσεων και η παρουσίαση ενός προγράμματος πιο συγκροτημένου και συγκεκριμένου θα βοηθήσει στην καλύτερη προβολή και επικοινωνία, στην καλύτερη διαχείριση της δουλειάς για τους εργαζόμενους.
«Όπως θα παρατηρήσετε», σημειώνει ο κ. Θεδωρόπουλος, «το πρόγραμμα είναι φέτος πιο στοχευμένο, καθώς ενισχύουμε συνειδητά την ταυτότητα του κάθε χώρου: κλασικός προσανατολισμός με ιδιαίτερη έμφαση στις μεγάλες ορχήστρες και τους διάσημους σολίστ στο Ηρώδειο, σύγχρονη αισθητική και νέες τάσεις στο θέατρο και στο χορό με μετακλήσεις ομάδων της διεθνούς πρωτοπορίας και αναθέσεις σε ταλαντούχους Έλληνες καλλιτέχνες στην Πειραιώς 260. Παράλληλα, διατηρείται και εμπλουτίζεται με νέες site specific δράσεις, ως επί το πλείστον δωρεάν για τους πολίτες, το «Άνοιγμα στην πόλη»στην Αθήνα και στον Πειραιά, που ενθαρρύνει τη συμμετοχή ενός πολύχρωμου κοινού στον παλμό του Φεστιβάλ. Eδώ μας αφορά ιδιαίτερα η παρουσία ανερχόμενων καλλιτεχνικών δυνάμεων, ανάμεσά τους πολλές γυναίκες, που εμπλέκουν δημιουργούς και κατοίκους σε συναρπαστικά συλλογικά εγχειρήματα».
|